Zielony krem z warzyw z kurczakiem

Dietetycy powtarzają jak mantrę, że każdy z Nas powinien jeść minimum 400 g warzyw dziennie, a mówiąc bardziej obrazowo, najlepiej by warzywa były częścią każdego posiłku, który spożywamy w ciągu dnia. Brzmi jak mission impossible? Okazuje się jednak, że nie jest to wcale takie trudne.

Jednym ze sposobów na przemycenie warzyw do naszego codziennego menu są zupy kremy. Sprawdzą się zwłaszcza u osób, które nie przepadają za warzywnymi koktajlami, a szukają alternatywy dla podgryzania surowej marchewki. Zupy rozgrzewają w chłodne dni, ale mogą też sprawdzić się latem jeśli podamy je w formie chłodnika. Dzisiaj chciałam Wam zaproponować łatwy w wykonaniu, dietetyczny krem z warzyw i kawałków kurczaka. To zdrowa i smaczna alternatywa na obiad lub kolację dla każdej z Was, która postanowiła zrzucić kilka kilogramów przed nadchodzącym latem 😉

*Jedna porcja tej zupy to tylko 210 kalorii! 

Czytaj dalej

Reklamy

Pyszna kawa waniliowo – pomarańczowa

Kawa stawia większość z Nas na nogi tuż po wyłączenia budzika. Kawa dodaje Nam energii, gdy popołudniu zaczynamy ziewać przed komputerem w pracy. Kawa towarzyszy Nam przy spotkaniu z dawno niewidzianą przyjaciółką, przy dobrej książce lub w biegu, gdy skaczemy ze spotkania na spotkanie. Niezależnie od tego czy jesteś zwolennikiem ekspresowego espresso, piankowego cappuccino czy też mlecznego latte warto czasem samemu zabawić się w baristę! Mój pomysł na idealną, leniwą, popołudniową kawę jest prosty – odrobina wanilii, skórka pomarańczy i… odrobina białej czekolady!

*A jak kawa ma się do odchudzania? 

Czytaj dalej